رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: برنامه دادگستری استان کرمان درسال آینده برکاهش جمعیت کیفری زندان ها ومجازات های جایگزین زندان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یدا.. موحد افزود:: امسال در کشور رتبه سوم را در کاهش جمعیت کیفری کسب کرده ایم و با وجود تمامی اقدامات انجام شده در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان ها، هنوز جمعیت کیفری در زندان ها بالاست.

موحد گفت: جامعه ما به جامعه ای حبس گرا تبدیل شده و مردم، همه تنبیه را در زندان کردن افراد می بینند.

وی اظهار کرد: یکی از محورهای برنامه ها در سال آینده نیز کاهش جمیعت کیفری زندان ها و استفاده از مجازات های جایگزین است.
موحد بر مراقبت های پس از خروج از زندان ها تاکید کرد و افزود: اگر این اقدام صورت نگیرد، شاهد تکرار جرم از سوی فرد و بازگشت مجدد وی به زندان خواهیم بود.

وی افزود: کرمان در صدمات جاده ای سهم عمده ای دارد و در بسیاری از مقاطع رتبه اول را داریم که به عواملی از جمله شرایط جغرافیایی و وسعت این استان بستگی دارد.

موحدتصریح کرد: اگر پیشگیری از سوانح جاده‌ای صورت نگیرد، ضررهای شرکت‌های بیمه روز‌به‌روز افزایش می‌یابد بنابراین بیمه باید برای پیشگیری از حوادث جاده‌ای با پلیس همکاری کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: صنعت بیمه در استان کرمان برای پیشگیری از حوادث جاده‌ای ورود کند تا شاهد کاهش تلفات و هزینه‌ها باشیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: کار در حوزه پیشگیری، ضمن کاهش هزینه های جامعه در جلوگیری از ضرر شرکت های بیمه به ویژه در پرداخت هزینه های بیمه شخص ثالث نقش مهمی دارد.


انتهای پیام /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.