فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف 52 هزار عدد انواع مواد آتش زا و محترقه طی دو عملیات در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: در این ارتباط چهار نفردستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از گرگان؛ نیروی انتظامی گلستان سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در راستای برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه، افزایش نظم و امنیت در جامعه و ایجاد فضایی امن در روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال، فروشگاه ها و مراکز خرید مشکوک به فروش مواد محترقه در سطح استان از سوی ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی بازدید و از دو واحد صنفی در گرگان این مواد کشف شد. 

وی تاکید کرد: برابر ماده 618 قانون مجازات اسلامی هرکس با هیاهو، جنجال، حرکات غیرمتعارف یا با تعرض، مخل نظم و آرامش عمومی شود و یا مردم را از فعالیت باز دارد، به حبس از سه ماه تا یک سال و تحمل 74 ضربه شلاق محکوم می شود. 

سردار میرفیضی اضافه کرد: پلیس در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه، با هیچ فرد یا افرادی مماشات نخواهد کرد و از ابزار قانونی برای برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه استفاده می کند. 

فرمانده انتظامی گلستان از والدین خواست در ایام پایانی سال بر رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند و افزود: برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس استان است و مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و اطلاع از اماکن توزیع این مواد مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش کنند. 

انتهای پیام /پ
برچسب ها: قاچاق ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار