فرمانده انتظامي شهرستان ماهنشان با تاكيد بر ضرورت همكاري و همراهي همه دستگاه ها در خدمت رساني به مردم گفت : خدمت رساني و تامين امنيت مسافران نوروزي از اولويت هاي كاري پليس است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ " حميدرضا قديمي"در جلسه ستاداجراي هماهنگي خدمات سفرهاي نوروزي كه باحضورفرماندار شهرستان ،ارگانهاي انتظامي نظامي وسايرادارات دولتي درسالن جلسات فرمانداري شهرستان ماهنشان برگزار شد ،گفت : با تمهيدات انديشيده شده و اقداماتي که قرار است اجرايي و عملياتي شود ، براي تامين سفري فرحبخش و ايمن تر درخدمت مردم خواهيم بود .

وي افزود : در جهت سلامت مسافران نوروزي در جاده ها و اماکن اقامتي با حضور پليس ، فضايي امن با پيشگيري از سرقت و تقويت صددرصدي گشت هاي محسوس و نامحوس انتظامي در سطح شهرستان صورت مي گيرد .

اين مقام انتظامي بر ضرورت همراهي و همکاري همه دستگاه ها تأکيد کرد بيان داشت : اميد است در تعطيلات نوروز با همکاري و همراهي تمام مديران و دست اندرکاران ستاد خدمات سفر ، خدمات ارزنده اي به مسافران و گردشگران ارائه دهيم .

سرهنگ "حميدرضا قديمي" با بيان اينکه با تمام توان امنيت مسافران نوروزي را در سطح استان تأمين مي کنيم گفت : تلاش هاي پليس در اين ايام تنها به حوزه انتظامي محدود نمي شود بلکه پليس استان در جاده ها نيز حضور فعال خواهد داشت تا مردم بدون مشکلات ترافيکي از سفر خود لذت ببرند .

وي در اين جلسه که با هدف هماهنگي ، برنامه ريزي و پي گيري اقدامات صورت گرفته در راستاي ايجاد تسهيلات سفر و برگزاري آيين هاي ملي مذهبي پايان سال برگزار شد ، ضمن تاکيد بر وجود امنيت پايدار در استان بيان داشت : اميدواريم که ضمن استقبال از مسافران نوروزي ، فضاي امني را براي شهروندان و مسافران به جهت ايجاد محيط امن و فضايي توام با آسودگي خاطر در تعطيلات نوروزي رقم بزنيم .

فرمانده انتظامي شهرستان ماهنشان به شهروندان گفت : در کنار اقدامات پليس مردم نيز بايد مسائل ايمني را رعايت کنند و قبل از خروج از منزل سازوکارهاي مناسب را براي جلوگيري از سرقت و ... برنامه ريزي كنند.



انتهای پیام/ن
برچسب ها: امنیت ، مسافران ، پلیس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.