اصفهان؛

شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در اصفهان

برای اولین بارشورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در جمع اصحاب رسانه با اعلام این خبر گفت: شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برای اولین باربه ریاست استاندار و به دبیری بنیاد شهید عصر امروز اسفند ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود .

سردار عبدالله کریمی افزود: این شورا به استان ها ابلاغ شده و اصفهان پیشتاز در برگزاری این جلسه است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان اصفهان گفت: شهید تفسیر شده انسان متشابه توسط انسان محکم است او یک مقام است و از بین رفتنی هم نیست.

کریمی ادامه داد: 22 اسفند روز شهدا است و به مناسبت این روز و سی و هفتمین سال تاسیس این بنیاد 37 عنوان کتاب را معرفی خواهیم کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اظهار داشت: بخش VIP بیمارستان امیرالمومنین را که بخش ویژه ضایعه نخاعی است به زودی افتتاح خواهیم کرد.

سردار عبدالله کریمی گفت: معاونت فرهنگی وامور اجتماعی بنیاد شهید استان هم در این نشست گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید ماندگار شود و نسل جوان با نسل دهه اول انقلاب پیوند داده شود.

سید علی قریشی افزود: تجلیل از فعالان عرصه ایثار و شهادت، برگزاری مسابقات با ویلچر جانبازان و معلولین استان، برگزاری همایش 222 نفری فرزندان شاهد، اعزام بیش از 260 نفر از همسران و فرزندان شهدا به مناطق عملیاتی جنوب، اجرای طرح سپاس از خانواده های شهدا، برگزاری نخستین جشنواره پیامکی با موضوع ایثار و شهادت و ...از مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته شهید و روز شهدا در استان اصفهان است.

هم اکنون 3555 نفر آزاده، 50000 نفر جانباز و 23000 خانواده شهید در استان اصفهان وجود دارد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.