دومین روز از مسابقات دو و میدانی معلولین آسیا و اقیانوسیه با نشانهای رنگارنگ برای کاروان ایران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سومین نشان طلای کاروان ایران در رقابتهای دو و میدانی معلولین آسیا و اقیانوسیه توسط مرضیه صدقی در ماده پرتاب وزنه در کلاس F52/55 بدست آمد.
وی توانست با ثبت رکورد 6 متر و 53 سانتی متر از سد حریفان خود عبور کند و در جایگاه قهرمانی قرار گیرد و بار دیگر کاروان ایران به مدال طلای ماده پرتاب وزنه این مسابقات دست پیدا کند.
احمد اجاقلو نیز در ماده دو 200 متر کلاس T47 با رکورد 22 ثانیه و 58 صدم ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت و مدال طلای دیگری را برای کاروان ایران رقم زد.پس از وی نمایندگان هند و چین به ترتیب دوم و سوم شدند.
آرش خسروی در ماده دو 400 متر کلاس T12 با ثبت رکورد 58 ثانیه و 98 صدم ثانیه بعد از نماینده تایلند در مکان دوم ایستاد و اولین نشان نقره کاروان کشورمان را بدست آورد و نماینده هند نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.
و همچنین مریم سلطانی در ماده پرتاب وزنه کلاس F34 با ثبت رکورد 16 متر و 31 سانتی متر در جایگاه قهرمانی ایستاد و به نشان طلای این رقابتها دست یافت.
پس از وی فائزه کرمانی دیگر نماینده کشورمان در همین ماده و کلاس با ثبت رکورد 13 متر و 97 سانتی متر در مکان دوم ایستاد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و طلای و نقره این ماده برای کاروان ایران رقم خورد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار