احداث بندر تجاری شادگان با سرمایه گذاری مستقیم سازمان بنادر و دریانوردی از اهداف مؤثر این سازمان در توانمندسازی اقتصاد محلی این منطقه است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با تأکید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر گسترش فعالیت اقتصادی بندر، روند رو به رشد اقتصادی و تجاری را در این منطقه شاهد هستیم.

عبداللهی افزود: این اداره کل با استفاده از تمامی توان خود در بخش های عمرانی، عملیاتی، خدماتی و اختصاص نیروی انسانی لازم، برای بهره برداری عملیاتی از بندر شادگان، تلاش می کند.

وی گفت:بندر تجاری شادگان فعالیت خود را در آبان ماه سال گذشته آغاز کرده و با توجه به استقبال شایسته بازرگانان و صاحبان کالا، به تدریج ترافیک کالا در این بندر تجاری افزایش یافته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به ایجاد فرصت اشتغال مستقیم برای 400 نفر از شهروندان بومی شهرستان شادگان افزود:نقش اشتغالزایی این بندر باعث ایجاد نشاط و سرزندگی مضاعف مردم شهرستان است .

عبداللهی گفت:رونق بندر تجاری شادگان موجب ایجاد اعتماد بیشتر مردم به خدمات دولت در محرومیت زدایی و ایجاد و تقویت همدلی مردم و دولت شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، احداث ، بندر ، شادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.