مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌ غربی گفت: تمام مساجد بین راهی آذربایجان‌ غربی برای ایام نوروز آماده‌سازی می‌شوند

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حجت‌الاسلام محمد فخری با تاکید بر اهمیت رسیدگی به نمازخانه‌ها و مساجد بین راهی در ایام نوروز گفت: لازم است که در ایام تعطیلات نوروزی مساجد و نمازخانه‌های بین راهی برای اقامه نماز عموم مردم به ویژه مسافران نوروزی آماده شود.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌ غربی برای رفاه حال نمازگزاران و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی سال 95 بیش از سه هزار مهر‏، تسبیح و جانماز در نمازخانه‌ها و مساجد بین راهی استان توزیع می‌کند.

وی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن روز شهادت حضرت فاطمه(س) بیش از 30 هیئت مذهبی در میدان ولایت‌فقیه ارومیه تجمع می‌کنند.

فخری با بیان اینکه مراسم‌های عزاداری در آذربایجان‌ غربی با استقبال هیئت‌های مذهبی و سایر مردم انجام می‌شود افزود: روز شنبه 22 اسفندماه هیئت‌ها و دستجات عزاداری مسیر خیابان امام‌ خمینی(ره) را برای عزاداری روز شهادت حضورت فاطمه(س) می‌پیمایند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌ غربی بیان کرد: مراسم عزاداری ویژه ایام فاطمیه(س) و روز شهادت این بانوی بزرگوار در بیش از هزار مسجد در سطح استان آذربایجان‌ غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.