تنها آکواریوم طبیعی کشور در اصفهان آماده افتتاح است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی نژادشهرداراصفهان با اشاره به اینکه هفته آینده تنها آکواریوم طبیعی کشور و شهر خزندگان در اصفهان افتتاح خواهد شد گفت: ما در شهرداری شهر اصفهان سعی کرده ایم در هر حوزه ایی اگر انتقادی کردیم به صورت عملیاتی باشد و نه در حد یک شعار.

وی ادامه داد: هر چه به پایان سال نزدیک می شویم تعداد طرح های قابل افتتاح برای شهر افزایش می یابد و در برخی از مواقع اجرایی شدن طرح ها تنها سه ماه زمان برده است.

جمالی نژاد در آیین افتتاح طرح های منطقه 11 اصفهان افزود: منطقه 11 و 15 به تازگی به شهر اصفهان ملحق شده اند و سرانه های فرهنگی ،ورزشی و فضای سبز را برای این مناطق در دستور کار قرار داده ایم تا به حد استاندارد مورد نیاز ما برسند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه رویکرد شهرداری در جهت توزیع عادلانه امکانات در مناطق مختلف شهر اصفهان است گفت:برای افتتاح طرح های منطقه 11 اصفهان بالغ بر 120 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در پایان افزود : جمعه 21 اسفند تمام دستگاهها و ارگانهای دولتی در رویکردی جدید به خانه تکانی شهر اصفهان خواهند پرداخت تا اصفهان که همیشه در بحث بهداشت و پاکیزگی شهر سرآمد بوده است گامی جدید در این راه بردارد.

لازم به ذکر است بهره برداری از طرح های منطقه 11 اصفهان به شرح زیر است: افتتاح خیابان بهشت به متراژ 550 متر با هزینه 78 میلیارد و 500 میلیون ریال ، خیابان حکمت به وسعت 330 متر با هزینه ایی برابر 20 میلیارد و 200 میلیون ریال، پل مکانیزه عابر پیاده به طول 36 متر به مبلغ 12 میلیارد ریال و تکمیل وتجهیزسالن ورزشی طیب با هزینه 4 میلیارد ریال و پیاده رو سازی سطح منطقه با هزینه 4 میلیارد و 300 میلیون ریال و احداث 3 پارکینگ به مساحت 200 متر مربع با هزینه 1 میلیارد ریال بوده است. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.