رئیس پلیس فتا استان فارس از کشف پرونده برداشت غیر مجاز از حساب یک مادر شیرازی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیدموسی حسینی گفت: شاکی این پرونده یک خانم میان سال است که با مراجعه به پلیس فتا فارس و ارائه مرجوعه قضایی مدعی می شود از حساب بانکی اش به صورت مکرر برداشت صورت گرفته که مجموع این برداشت ها حدود 25 میلیون ریال است و هیچ اطلاعی از نحوه این برداشت ها ندارد.
وی ادامه داد: با تشکیل پرونده در پلیس فتا، ماموران اقدامات فنی خود را برای شناسایی متهم یا متهمان آغاز کردند.
رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار كرد: در ابتدا مشخص می شود تمام برداشت ها به صورت خرید کارت شارژ تلفن همراه صورت گرفته است و پس از اقدامات فنی عامل این برداشت ها شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ حسینی اظهار كرد: هنگامی که شاکی نام متهم را می شنود شوکه شده و با حالتی تاسف بار عنوان می کند هیچ گاه تصور نمی کرده این برداشت ها توسط فرزندش صورت گرفته باشد و در ادامه شاکی در اظهارات خود بیان می کند در طول این مدت فرزندش سعی می کرده وی را از شکایت و ادامه رسیدگی به پرونده باز دارد!
وی در رابطه با دسترسی افراد به رمز کارت‌های اعتباری هشدار داد و گفت: پس از بررسی برخی پرونده ‌های مرتبط دیده می شود علت برداشت های غیرمجاز از حساب بانکی شاکیان اعتماد بی مورد آنان به اطرافیان خود بوده است.
رئیس پلیس فتا استان فارس از شهروندان درخواست كرد: رمز کارت خود را به صورت دوره ای تغییر داده و از رمزهایی استفاده کنند که به راحتی قابل حدس زدن نباشد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار