برای بزرگداشت یوم الله 12 فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران 60 ویژه برنامه در استان به اجرا در می آید.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشستی که صبح امروز با حضور اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله دوازدهم فروردین ماه در رشت برگزار شد گفت:امسال روز جمهوری اسلامی ایران با ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) مصادف شده که با تدوین ویژه برنامه ها در تلاشیم تا این 2 عید بزرگ را با شکوه هرچه تمام تر برگزار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با بیان این ویژه برنامه ها از یازدهم فروردین ماه 95 آغاز و تا هفدهم فروردین ماه با اجرای 60 برنامه ادامه خواهد داشت افزود: نور افشانی و آذین نقاط مختلف شهرهای گیلان، چراغانی سراسر استان ، تجلیل از مادران و همسران شهدای مدافع حرم،تبلیغات محیطی بقاع متبرکه با موضوع 12 فروردین ماه، بر پایی مراسم ویژه میلاد حضرت زهرا(س) با سخنرانان ملی، تکریم از بانوان ایثارگر ،فعال سازی پایگاههای مجازی مرتبط با بسیج از مهمترین ویژه برنامه های بزرگداشت یوم الله 12 فروردین ماه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: برنامه های این هفته هرروز با نام های مختلف و برنامه های خاص تعریف و پیش بینی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه مردم ولایی و انقلابی کشور، همیشه با حضور حماسی خود در صحنه ، همچون گذشته مهر تایید بر آرمان های والای جمهوری اسلامی ایران زدنند به حضور پر شور و با نشاط مردم در حماسه هفتم اسفند ماه اشاره کرد و افزود: اجرای ویژه برنامه ها و حضور فعال مردم در این مراسم ها می تواند دشمنان کشور را همچون گذشته مایوس کند .

در پایان این نشست نمایندگان 18 دستگاه اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله 12 فروردین ماه ضمن تببین و تشریح ویژه برنامه های ادارات و سازمان های خود، درباره هرچه با شکوه تر اجرا شدن ویژه برنامه ها هم اندیشی و تبادل نظر کردند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.