صادقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس دهم باید فکری به حال موضوع بیکاری قشر تحصیلکرده کند

منتخب مردم تهران برای مجلس دهم گفت: مجلس دهم باید فکری به حال موضوع بیکاری قشر تحصیلکرده کند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه توسعه پایدار و متوازن کشور از اولویت‌های مجلس آتی است، گفت:محمود صادقی منتخب مردم تهران برای مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در مجلس آتی باید با برنامه‌ریزی‌ مناسبی به  توسعه پایدار متوازن در تمام سطوح  اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برسیم.

وی با بیان اینکه در مجلس دهم باید به رونق فضای کسب و کار نیز توجه شود، ادامه داد: با توجه به تنش‌های دولت گذشته و مجلس نهم، متاسفانه مجلس از جایگاه خود تنزل و از راس امور بودن به تعبیر امام خمینی(ره) فاصله گرفته است، لذا باید در مجلس آتی تلاش شود قوه مقننه به جایگاه اصلی خود در حیطه قانون‌گذاری و نظارت بازگردد.
 
منتخب مردم در مجلس دهم افزود: مهمترین اولویت مجلس دهم بررسی لایحه برنامه ششم توسعه است.

صادقی با بیان اینکه مجلس آتی باید تعامل خود با دولت و مسئولان اجرایی را بازتعریف کند، گفت: باید شأن و جایگاه قوه مقننه و نمایندگان در مجلس دهم با برنامه‌ریزی‌های مناسب ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار و متوازن کشور از اولویت‌های مجلس آتی است، تصریح کرد: رفع موانع کسب‌وکار و فعال شدن چرخه اقتصاد با توجه به منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی در مجلس آینده باید از اولویت‌های اساسی باشد.
 
منتخب مردم تهران برای مجلس دهم با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه مباحث اقتصادی از اولویت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: برنامه اقتصادی در برنامه ششم توسعه باید به گونه‌ای تنظیم شود که تامین کننده رشد و توسعه اقتصادی و عدالت اجتماعی باشد تا عدالت اجتماعی زیرچرخ‌های توسعه قرار نگیرد.
 
صادقی با اشاره به اولویت مجلس دهم برای ایجاد اشتغال برای جوانان، ادامه داد: امروز موضوع جمعیت بیکار به ویژه بیکاران تحصیل‌کرده به شدت جامعه را آزار می‌دهند که باید فکری برای این موضوع در مجلس آینده شود.

 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار