معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از توزیع بیش از یک میلیارد تومان کمک های جمع آوری شده از مردم به نیازمندان استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صفر توحیدی افزود: بعد از پایان جشن نیکوکاری در 3 روز پایانی هفته گذشته که با شکوه هر چه تمام‌تر در شهرها و مناطق روستایی استان برگزار شد، کمک‌های جمع‌آوری شده که بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان بوده بین نیازمندان توزیع که ما این کار را از مدارس شروع کردیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز در 2 جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده بود، تصریح کرد: با توجه به کمک‌های جمع‌آوری شده عموم مردم و دانش‌آموزان در هفته گذشته ما سعی کردیم با همکاری مدیران مدارس کمک‌های جمع‌آوری شده را به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در همان مدرسه توزیع کنیم تا نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز اقدام شود.

توحیدی گفت: کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری شده نیز اغلب از اجناس نو و دست اول بوده که در این زمینه نیز سعی کردیم کمک‌های جمع‌آوری شده را بین دانش‌آموزان و خانواده‌های نیازمند توزیع کنیم.

وی افزود:‌ خود کمیته امداد نیز از منابع داخلی خود و ملی در کنار پرداخت عیدی برای مددجویان همزمان با پرداخت مستمری اسفندماه،‌ توزیع اقلام مورد نیاز را نیز شامل سبد کالا انجام داده تا بخش مهمی از نیازمندی این خانواده‌ها برآورده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.