شركت همل دانمارک كه تهيه كننده لباس تيم‌های ملی فوتبال افغانستان، يک لباس جديد برای تيم ملی افغانستان طراحی كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان؛ لباس جدید، برای تیم‌های ملی مردان و بانوان افغانستان تولید خواهد شد و لباس تیم ملی بانوان دارای یک روسری شبیه به روسری بازیكنان تیم بانوان ایران می باشد.

شمس امینی معاون نشرات فدراسیون ملی فوتبال کشور به آوا، گفت که رنگ اصلی لباس سرخ و سفید است، اما طراحی لباس تغییر كرده و روی اجرای این طرح خالده پوپل،کاپیتان سابق تیم ملی بانوان افغانستان، همكاری كرده است.

به گفته وی، مهم ترین تغییر حک شدن تصویر شیر در زمینه پیراهن تیم ملی است.

گفتنی است که این لباس دقیقا كاری است كه تیم ملی ایران قبل از جام جهانی اخیر انجام داد و تصویر "یوز پلنگ" را روی پیراهن تیم ملی ایران اضافه كرد.

وی افزود که با توجه به اینكه تیم ملی لقب "شیران خراسان" را دارد، این مشخصه در لباس اضافه شده است و تغییر عمده دیگر اضافه كردن رنگ سبز در قسمت یخن پیراهن تیم ملی افغانستان است، این تغییر هم به علت وجود رنگ سبز در پرچم افغانستان است.

او علاوه کرد که سومین تغییر در لباس تیم ملی اضافه شدن راه های سیاه و كوه مانند بر آستین و قسمت پایینی پیراهن است كه برگرفته از طبیعت كوهستانی افغانستان است.

وی اظهار خرسندی کرد و گفت که لباس جدید تیم ملی افغانستان به مراتب از لباس قبلی بهتر است.
این در حالی است که "شركت همل " از طراحی لباس خبر داده و فدراسیون فوتبال افغانستان از استفاده این لباس در بازی با جاپان و سنگاپور یاد كرده اما هنوز این لباس به افغانستان نرسیده است

لباس جديد، برای تيم‌های ملي مردان و بانوان افغانستان توليد خواهد شد و لباس تيم ملي بانوان دارای یک روسری شبيه به روسری بازيكنان تيم بانوان ايران می باشد.

شمس امینی معاون نشرات فدراسیون ملی فوتبال کشور به آوا، گفت که رنگ اصلي لباس سرخ و سفيد است، اما طراحي لباس تغيير كرده و روی اجرای اين طرح خالده پوپل،کاپيتان سابق تيم ملي بانوان افغانستان، همكاری كرده است.

به گفته وی، مهم ترين تغيير حک شدن تصوير شير در زمينه پيراهن تيم ملي است.

گفتنی است که اين لباس دقيقا كاری است كه تيم ملي ايران قبل از جام جهاني اخير انجام داد و تصوير "يوز پلنگ" را روی پيراهن تيم ملي ايران اضافه كرد.

وی افزود که با توجه به اينكه تيم ملي لقب "شيران خراسان" را دارد، اين مشخصه در لباس اضافه شده است و تغيير عمده ديگر اضافه كردن رنگ سبز در قسمت يخن پيراهن تيم ملي افغانستان است، اين تغيير هم به علت وجود رنگ سبز در پرچم افغانستان است.

او علاوه کرد که سومين تغيير در لباس تيم ملي اضافه شدن راه های سياه و كوه مانند بر آستين و قسمت پايينی پيراهن است كه برگرفته از طبيعت كوهستانی افغانستان است.

وی اظهار خرسندی کرد و گفت که لباس جديد تيم ملي افغانستان به مراتب از لباس قبلي بهتر است.

این در حالی است که "شركت همل " از طراحی لباس خبر داده و فدراسيون فوتبال افغانستان از استفاده اين لباس در بازی با جاپان و سنگاپور ياد كرده اما هنوز اين لباس به افغانستان نرسيده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: افغانستان ، لباس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار