2 باند سرقت بانك هاي كشور در اصفهان شناسایی و دستگیر شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت وجوه نقد آنها از جلوي بانك ،موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پايگاه غرب پليس آگاهي استان قرار گرفت.

سرهنگ "جهانگير كريمي افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد كه سرقت ها به صورت باندي انجام مي شود، به طوري كه يك نفر از اعضاي باند در داخل بانك پرسه زده و پس از شناسايي مشترياني كه وجوه نقدزيادي را وصول مي كردند به همدستانش در بيرون اطلاع داده و سپس با همكاري آنها در يك فرصت مناسب وجوه نقد شاكيان را از خودرويشان به سرقت مي بردند.

وی پنچر كردن خودرو شاكيان را يكي از اقدامات متهمان براي عملي كردن نقشه سرقت خود عنوان كرد و اظهار داشت: اين افراد در بيشتر مواقع طعمه هايشان را تعقيب كرده و به محض اينكه فرد مورد نظر در سر چهارراه مي ايستاد يابه پمپ بنزين مراجعه مي كرد و يا مشغول پنچرگيري مي شد در يك لحظه در خودرو را باز كرده و وجوه آنها را سرقت مي كردند.

وی به سرقت هاي خشن صورت گرفته توسط اعضاي اين دو باند اشاره كرد و گفت: گزارش هاي به دست آمده از مالباختگان نشان داده در مواردي كه شاكيان متوجه سرقت وجوه شان مي شدند و مقاومت مي كردند متهمان با نهايت خشونت و ضرب وشتم به وسيله قمه و چاقو وجوه را از آنان سرقت كرده و متواري مي شدند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: سرانجام با پيگيري هاي ويژه و اقدامات تخصصي كارآگاهان دو باند را شناسايي و در سه عمليات جداگانه تعداد هشت نفر كه عمدتاً غير بومي و سابقه دار هستند را دستگير كردند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان خاطر نشان كرد: تحقيقات نشان داد اين دو باند علاوه بر سرقت در شهرستان هاي استان اصفهان در تعدادي ديگر از استان هاي كشور نيز به اين نحو مرتكب جرم شدند كه تا كنون به ده ها فقره سرقت اعتراف كردند.

سرهنگ كريمي تصريح كرد: از متهمان مقاديري مواد مخدر و چهاردستگاه خودرو توقيف شده و بالغ بر2 ميليارد و500 ميليون ريال از حساب هاي آنان كشف شده است.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه تعدادي از مالباختگان در اين پرونده شناسايي شدند ، از تمام كساني كه به اين نحو از آنان سرقت شده خواست تا براي پيگيري شكايت خود به پليس آگاهي استان اصفهان مراجعه كنند. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.