به مناسبت این هفته سازمان منابع طبیعی به توزیع نهال و توسعه پنج هکتار جنگل در شهرستان ایجرود می پردازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مدیر کل منابع طبیعی استان زنجان ،از برنامه های روز های آتی این سازمان خبر داد و گفت: یکی از این برنامه ها توسعه ی جنگل است که توسط یکی از صاحبان صنایع در شهرستان ایجرود به مساحت پنج هکتار اجرا خواهد شد.

اسکندری با اشاره به برنامه های دیگر سازمان درروزهای آینده افزود: توزیع و کاشت نهال در دانشگاه زنجان و همچنین توزیع نهال در حوزه ی آبخیز قزل تپه از برنامه های ویژه ی سازمان می باشد.

وی ادامه داد: حوزه ی آبخیز قزل تپه مشتمل شش روستا می باشد که در طی برنامه ای از شورای اسلامی روستاها، نمایندگان آنها را انتخاب خواهیم کرد،تا برای اجرای پروژه ی توانمند سازی جوامع در این حوزه با مشارکت مردم این روستا ها رو توسعه بخشیم.

مدیر کل منابع طبیعی استان زنجان با اعلام این خبر گفت:در روز جمعه تاریخ 21/12/94 کوهپیمایی به خاطر یاد بودی از شهدای گمنام مدفون در منطقه ی گاوازنگ با دعای ندبه آغاز خواهد شد ودر انتهای برنامه به یاد شهیدان نهال خواهیم کاشت.

اسکندری در پایان یادآور شد:با فرا رسیدن هفته ی بنیاد شهید با مشارکت این بنیاد و دستگاه های اجرایی در نماز جمعه نیز به دست آیت الله خاتمی به همراه نماز گزاران غرس نهال خواهیم داشت.

انتهای پیان/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.