زیبا سازی شهر اصفهان مسیر هویت بخشی به شهر را می پیماید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهارداشت :سازمان زیباسازی اصفهان به لطف خدا حرکتی امیدبخش دارد و آینده خوبی برای آن پیش بینی می شود.

حجت الاسلام محمد قطبی گفت: محیطی که ما در آن زندگی می کنیم باید به سبکی طراحی شود که احساس دلبستگی، تعلق و خاطره انگیزی را به افراد جامعه منتقل کند که لازمه آن ایجاد تحولاتی مثبت در فضای شهر است.

وی با ابراز تاسف از اینکه در 50 سال گذشته سبک شهرسازی بیشتر به سمت استفاده از موادی مانند بتن و فولاد رفته است تصریح کرد:این شهر لطافت خود را از دست داده و لازم است با تحول و خلاقیت هویت مند شود.

حجت الاسلام قطبی با اعلام آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برای همکاری در زمینه های مختلف با سازمان زیباسازی اصفهان افزود: مشارکت مجموعه های فرهنگی و شهری میتواند نتایج خوبی را در شهر رقم زند.

مهدی بقایی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان نیز با اشاره به اتمام طرح های شهری گفت:تکمیل طرح ها در مرحله اول در قالب دیوارنگاه ها، نورپردازی، نمادهای حجمی و اصلاح دیوارهای بتنی بزرگراه ها و زیرگذرها ارائه می شود و سال آینده نیز مرحله دوم اجرایی خواهد شد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.