رئيس پلیس راهور استان گفت: طرح نوروزي ترافيكي پليس راهور استان همراه با ديگر نقاط كشور از 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردين 1395 ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ حميد معين زاده افزود: طرح آماده باش همياران پليس در سفرهاي نوروزي هم از 19 اسفند آغار شده است.

وي با اشاره به اینکه بتوانيم سال را با كمترين حادثه آغازكنيم خاطر نشان کرد : از جمله سازمان هايي كه بيشترين همكاري براي كاهش سوانح جاده اي را با پليس دارد، آموزش و پرورش است .

وي تعداد دانش آموزان هميار ترافيكي پليس را 250 هزار نفر عنوان كرد و افزود: از امروز 19 اسفند طرح آماده باش همياران پليس در سفرهاي نوروز آغاز شد.

سرهنگ معين زاده تأثيرگذاري همياران ترافيكي پليس بر والدين خود را بسيار شگرف توصيف كرد و گفت: همياران در رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از جمله پرهيز از سرعت غيرمجاز، انحراف به چپ، استفاده از گوشي تلفن همراه، سبقت غير مجاز و خواب آلودگي به والدين خود با رعايت ادب تذكر خواهند داد.

وي در پايان كاهش تلفات 23 درصدي تصادفات در نوروز سال گذشته را يكي از دستاورد هاي طرح همياران پليس عنوان كرد و گفت: از شهروندان مي خواهيم تا با رعايت هر چه بيشتر قوانين روزهاي كم حادثه اي را براي خود و ديگر هم استاني هابه همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: راهور ، ترافیکی ، سبقت ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار