2 بازیکن تیم فوتبال آزد آلکمار با دعوت بلیند به تیم ملی هلند دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،
 
تیم ملی هلند که از صعود به رقابت های یورو 2016 بازمانده بود ، طی چند هفته آینده قرار است 2 دیدار تدارکاتی با تیم های فرانسه و انگلیس برگزار کند و نکته جالب درباره فهرست دنی بلیند، سرمربی لاله های نارنجی حضور 2 همبازی علیرضا جهانبخش است.
 
وینسنت یانسن مهاجم 21ساله و رون فلار مدافع 30 ساله تیم آلکمار، از سوی بلیند به تیم ملی هلند دعوت شدند تا این تیم را در 2 دیدار دوستانه پیش رو همراهی کنند.
 
جانسن 21 ساله که همزمان با علیرضا جهانبخش پس از درخشش در یوپیلر لیگ راهی تیم آلکمار شد، عملکرد درخشانی از خود نشان داد و بسیاری از گل های فصل آلکمار را روی پاس های طلایی ملی پوش ایرانی به ثمر رساند و پس از درخشش در این تیم برای نخستین بار به تیم ملی هلند دعوت شد تا جایگزین رابین فن پرسی در لاله های نارنجی باشد.
 
رون فلار 30 ساله نیز آخرین بار در دسامبر سال 2014 به تیم ملی هلند دعوت شد تا در برابر مکزیک به میدان برود و پس از سپری کردن دوران مصدومیت و بازگشت از لیگ برتر انگلیس به هلند دوباره لباس تیم ملی کشورش را بر تن کرد.
 
تیم ملی هلند در اولین بازی دوستانه خود روز 25 مارس در آمستردام میزبان تیم ملی فرانسه است و چهار روز بعد در 29 مارس در ورزشگاه ویمبلی لندن رو در روی انگلیس قرار می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار