شهادت دو جوان فلسطینی دیگر به دست نظامیان صهیونیست

نظامیان اسرائیلی دو جوان فلسطینی دیگر را در بیت المقدس به شهادت رساندند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون العالم، دو جوان فلسطینی در اطراف مسجد الاقصی و یک جوان دیگر در بیرون این منطقه به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

بر اثر شلیک گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست در نزدیکی باب العمود در قدس اشغالی دو جوان فلسطینی به شهادت رسیده و دو تن دیگر به شدت مجروح شدند.

العالم همچنین از شهادت یک جوان فلسطینی دیگر در نزدیکی منطقه بن سِلفِیت به دست نظامیان اشغالگر صهیونیست به بهانه حمله با سلاح سرد خبر داد.

العالم افزود: نظامیان اشغالگر پس از به شهادت رساندن این جوان اجازه ورود خودروی آمبولانس به محل حادثه را نداند.

خضر شاهین، گزارشگر العالم در قدس در این باره گفت: دو جوان فلسطینی در قدس اشغالی به یک خودروی اتوبوس حامل نظامیان اسرائیلی شلیک کردند.

نیروهای پلیس صهیونیست پس از شنیدن صدای شلیک گلوله این دو جوان فلسطینی را که بیست سال بیشتر نداشتند و از اهالی قدس اشغالی بودند تعقیب کرده و در نزدیکی باب العمود آنها را هدف گلوله قرار داده و به شهادت رساندند.

گزارشگر العالم در ادامه گفت: مقامات امنیتی صهیونیست پس از این حادثه راه های منتهی به باب العمود را مسدود کرده و اقدامات امنیتی سختی را در شهرک قدیم قدس اشغالی به اجراء در آوردند. اشغالگران همچنین شماری از جوانان حاضر در مسجد الاقصی را بازداشت کرده و به تعدادی از محافظان مسجد نیز یورش بردند.

ناصر قوس، مدیر کانون حمایت از اسرا در قدس در گفتگو با العالم گفت: در روزهای گذشته آرامش نسبی در این منطقه برقرار بود اما با توجه به آزار و اذیت زنان در قدس اشغالی حمله مسلحانه جوانان به اتوبوس نظامیان صهیونیست واکنشی طبیعی به شمار می رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار