قاچاق برخی کالاهای مهم در استان کرمان مانند سوخت و لوازم خانگی به شدت کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان ، دبیراین کمیسیون گفت: در شش ماه اول امسال 368 میلیون لیتر گازوئیل کمتر از مدت مشابه سال قبل توزیع شد که اکثر این صرفه جویی نتیجه اقدامات خوب دستگاه های مربوطه در جلوگیری از قاچاق سوخت بوده است .

ابراهیم شهریاری افزود: مقابله قوی نیروی انتظامی با قاچاقچیان سوخت، اجرای طرح پیمایش برای تحویل سوخت به خودروهای سنگین، نظم بخشیدن به روند تحویل سوخت به چاههای غیرمجاز و ساماندهی تراکتورهای فاقد پلاک در استان ، نقش زیادی در مسدود کردن مسیر دسترسی قاچاقچیان به منابع سوخت داشته است .
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان بااشاره به افزایش قاچاق برنج به استان کرمان و کشف 5 هزار تن برنج قاچاق از ابتدای امسال تاکنون تصریح کرد: میوه‌های قاچاق هم در حال انتقال به استان کرمان است که باید از ورود این میوه‌ها جلوگیری شود.
سرهنگ ناصر فرشید جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این نشست گفت: امسال شاهد کاهش 55 درصدی قاچاق لوازم خانگی، 17 درصدی سیگار، 66 درصدی کیف و کفش و 10 درصدی لوازم آرایشی در استان کرمان بوده ایم. وی افزود امسال همچنین قاچاق تجهیزات دریافت از ماهواره و گوشی تلفن همراه در استان کرمان کاهش یافته است.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: کاهش ، قاچاق ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار