اختتامیه جشنواره لحظه های عاشقی همزمان با پایان اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی استان و به مناسبت روز ملی راهیان نور در اردوگاه ثامن الحجج مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، معاونت پرورشی اداره کل در مراسم اختتامیه جشنواره لحظه های عاشقی در اردوگاه ثامن الحجج گفت: همزمان با 20 اسفند روز ملی راهیان نور، جشنواره لحظه های عاشقی ویژه دانش آموزانی برگزار شد که با کاروان های راهیان نور به جنوب کشور اعزام شده اند و دررشته های مختلف خاطرات خود را به تصویر کشیده اند.

دکتر براتعلی منصوری افزود: دانش آموزان باید خاطرات اعزامشان را در رشته های وبلاگ، دلنوشته، عکس، شعر، فیلم کوتاه، نماهنگ و سفرنامه میفرستاندند و در این مراسم، برگزیدگان این رقابت ها معرفی می شوند.

وی مقطع تحصیلی همه دانش آموزان اعزام شده را در مقطع متوسطه دوم دانست و تصریح کرد: از ابتدای مهر تا پایان اسفند، بیش از 30 هزار دانش آموز استان در قالب 69 کاروان به این مناطق اعزام شده اند.

منصوری خاطر نشان کرد: همه اردوهای دانش آموزی کاروان راهیان نور در امسال از طریق ریلی بوده است و مدت زمان اردو 5 روز بوده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.