یک داعشی جدا شده از این گروه تروریستی اسامی و شماره تلفن 22 هزار نفر از عناصر این گروه را فاش کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، شبکه اسکای نیوز انگلیس روز چهارشنبه گزارش داد یک عنصر جدا شده از داعش اسنادی را در اختیار این شبکه قرار داده که شامل نام حقیقی، نام جنبشی، آدرس، ملیت و شماره تلفن 22 هزار نفر از عناصر این گروه تروریستی است.

اسکای نیوز در ادامه گزارش داد این عنصر داعش پیش از جدا شدن، این اسناد را از رئیس پلیس امنیت داخلی این گروه تروریستی سرقت کرده و آن را داخل یک فلش مموری در اختیار این شبکه قرار داده است.

این شبکه در ادامه تصریح کرد: منبع این اسناد پرسشنامه هایی بوده است که عناصر داعش برای پیوستن به این گروه تروریستی پر کرده بودند. طبق این گزارش، برخی از این اسناد هویت افرادی را که پیشتر در داعش معروف نبودند و هم اکنون در اروپای غربی، آمریکا، کانادا، خاورمیانه و شمال آفریقا حضور دارند فاش می کند. پایگاه اینترنتی این شبکه همچنین اعلام کرد اسکای نیوز مقامات را از این اسناد آگاه کرده است.

طبق تصاویر برخی از این پرسشنامه ها که اسکای نیوز منتشر کرده، هر برگ از این اسناد شامل 23 خانه است که بطور مثال نام و نام خانوادگی فرد ملحق شده به داعش، نام جنبشی او، نام مادر، گروه خونی، تاریخ تولد، ملیت، وضع اجتماعی، آدرس، تلفن، مکان اقامت و کار سابق او، مهارت، تحصیلات، میزان دانش او از شریعت، تخصص های جنگی، کشورهایی که برای رسیدن به سوریه از آنها عبور کرده، تاریخ ورود و افرادی که به آنها وصیت کرده درج شده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
برا چي؟
آخرین اخبار