رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: 550 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان اردبیل در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی شامل افزود: امروز 550 دانشجو از دانشگاه‌های محقق، آزاد اسلامی، پیام نور و دانشگاه‌های غیرانتفاعی و علمی کاربردی استان اردبیل در قالب 11 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان راهیان نور و دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور با همت سپاه حضرت عباس(ع) استان و دانشگاه‌های اردبیل انجام می‌شود، ‌افزود: در این کاروان راهیان نور از تمام شهرستان‌های استان دانشجویان حضور دارند و این افراد به مدت 6 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند که خوشبختانه تاکنون با اجرای این طرح بزرگ شاهد نتایج مثبت و تاثیرگذار آن بودیم.

وی افزود: دانشجویان خواهر دانشگاه محقق و آزاد اسلامی اردبیل نیز هفته قبل در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و یکی از اهداف اساسی اعزام کاروان راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان است تا بتوانیم این فرهنگ ناب را به نسل امروزی انتقال دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.