نمایشگاه و فروشگاه توانمندی‌های بانوان کاشانی در توسعه اقتصادگشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر اجرایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با 55 غرفه از صنایع دستی، مسنوجات، البسه، کیف، مبل، تابلو فرش، مواد غذایی، دسرها، سبزیجات ، شیرنی جات و ترشی جات و محصولات ارگانیک تولیدی بانوان کارآفرین و بازرگان از موسسات خیریه،آموزشگاه های فنی و حرفه ای، انجمن ارگانیک، انجمن حمایت از زندانیان و دیگر زنان تولیدکننده و کارآفرین دایر شده است.

فرزانه طاهری فرد، با تاکید بر اینکه برخی زنان صاحب غرفه در این نمایشگاه از بانوانی هستند که با وجود مشکلات فراوان خانوادگی و اجتماعی با کارآفرینی به عرصه فعالیت های اجتماعی برگشته اند گفت: مجری اجرایی این نمایشگاه گروهی از دانش آموختگان یک شرکت خصوصی هستند.

وی، حضور بانویی که با مرگ فرزندش در اثر سرطان پس از دو سال تنهایی و افسردگی به فضای کسب و کار و نشاط اجتماعی برگشته است یادآورشد و گفت:این بانوی کاشانی با تولید کیف‌های چرمی دست ساز و تولید خود علاوه بر کارآفرینی و بازگشت به فضای کسب و کار رونق و شکوفایی اقتصادی خانواده خود و اجتماع را نیز فراهم کرده است.

این فعال اجتماعی اقتصادی برپایی نمایشگاه و فروشگاه توانمندی‌های زنان کاشانی در آستانه نوروز را فرصت مناسبی برای کسب تجربه و الگوبرداری علاقه مندان به کارآفرینی، تولید و اشتغال بانوان در عرصه های اجتماعی اقتصادی دانست.

شایان ذکر است نمایشگاه و فروشگاه توانمندی‌های زنان کاشانی تا 23 اسفند در سالن تختی برای بازدید علاقه‌مندان دایر است. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار