خروج نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از این شهر کاهش 30 تا 50 درصدی بازدیدکنندگان از این نمایشگاه را به دنبال دارد.

عمران میری، شاعر در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به آنکه قشر ضعیف جامعه برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از شهرستان به این شهر می‌آیند، گفت: این قشر هزینه مسافرت به تهران را ندارند. انتقال نمایشگاه بین‌‌المللی کتاب به شهر آفتاب سبب کاهش 30 تا 50 درصدی استقبال این افراد از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد شد. آن هم در یک جایی دور از شهر تهران در مجموع باید 100 هزار تومان برای ایاب و ذهاب و ناهار صرف کرد.
 
وی افزود: هر ساله تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دلیل خستگی،‌ گرما و کم بودن جای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نمی‌توانند از این نمایشگاه خرید کنند. فکر می‌کنم خروج نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از این شهر کاهش 30 تا 50 درصدی بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را به دنبال خواهد داشت.
 
این شاعر با اشاره به لزوم مشورت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران با اهالی هنر و اخذ تصمیمی تخصصی برای مکان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تصریح کرد: هم اکنون شهرستان‌های تهران برای آمدن به این شهر و به منظور حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با مشکل مواجه هستند حال این افراد بخواهند 10 تا 20 کیلومتر از تهران خارج شوند.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.