وزیر فرهنگ و ارشاد دولت نهم گفت: اکنون نوبت اقدام و هم‌افزایی نمایندگان مجلس است که با ریل‌گذاری و نظارت به موقع، دولت را بصورت دقیق و جدی به حرکت در مسیر رونق اقتصادی هدایت کنند.

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اولویت‌ها و برنامه‌های مجلس دهم اظهار داشت: داوطلبان اصولگرا و اصلاح طلب برای جلب آرای مردم در انتخابات 7 اسفند مجلس شورای اسلامی شعار و برنامه‌هایی در ارتباط با بهبود وضع اقتصادی و برطرف شدن مشکلات معیشتی مردم مطرح کردند و هر کدام از آنها مدعی بودند که بیش از رقیب می‌توانند در این رابطه عمل کنند.

وی افزود: اکنون نوبت اقدام و هم‌افزایی نمایندگان مجلس است که با ریل‌گذاری و نظارت به موقع، دولت را بصورت دقیق و جدی به حرکت در مسیر رونق اقتصادی هدایت کنند.

حسینی در ادامه افزود: نمایندگان مجلس دهم با هم‌افزایی می‌توانند اجرایی ساختن اقتصاد مقاومتی که مقدمه پیشرفت واقعی کشور است را به همراه استقلال و عزت فراهم کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت نهم با اشاره به اینکه پیشرفت مورد نظر مقام معظم رهبری و مردم همه جانبه و درون‌زا است نه پیشرفتی که سوری باشد، ادامه داد: مقام معظم رهبری بر ایستادگی شجاعانه نمایندگان ملت در برابر مداخلات بیگانه و نفوذ آنها تاکید دارند که امیدواریم در این زمینه نیز منتخبان مردم به رسالت تاریخی خود عمل کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حوزه فرهنگ نیز اهتمام بیشتر مجلس از حیث حمایت و پشتیبانی و نیز نظارت برای ارتقاء فرهنگ عمومی کشور توقع اهالی فرهنگ و هنر و مردم ایران اسلامی است.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار