بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده های شاهد و ایثارگر با شرکت 666 نفر از 4 شهرستان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران از تبریز،مسئول برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات در آستانه 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف آمادگی معنوی بیشتر خانواده های شهدا و آمادگی برای شرکت در مسابقات قرآنی کشوری و بین المللی با حضورشرکت کنند گانی از شهرستان های تبریز، اسکو،آذرشهر و بستان آباد در حال برگزای است.
علیزاده افزود: این مسابقات در دو بخش شفاهی و کتبی و در رشته های حفظ، قرائت،ترتیل خوانی، مفاهیم و تفسیر قرآن و در گروه سنی آزاد خواهران و برادران است و نتایج آن در 15 فروردین ماه اعلام می شود.
وی اظهار کرد: برگزیدگان این مسابقات به مرحله استانی که در اردیبهشت ماه برگزار می شود راه پیدا می کنند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی نیز در مراسم آغازین این مسابقات گفت: خانواده های شهدا باید همواره با قرآن انس داشته باشند و علاوه بر آموزش قرآن، از رهنمودهای آن نیز در زندگی بهره ببرند.
صمدیان افزود: همه ما باید تلاش کنیم که در عمل و رفتار و سبک زندگی خود از قرآن استفاده کنیم و درنگرش خود به دنیا و آخرت و زندگی از آیات قرآنی بهره مند شویم.

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.