اولین دوره کارگاه آموزشی زنان فدراسیون های ملی و بین المللی برای عرصه های مدیریتی و رهبری با همکاری مشترک کمیته بین المللی المپیک و انجمن فدراسیون های بین المللی المپیک تابستانی در شهر لوزان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هدف از این کارگاه ترغیب فعاليت هاي زنان در ورزش، با گسترش شبکه ارتباط زنان، و همچنین فراهم نمودن فرصتی خاص برای فدراسیون های ورزشی برای به اشتراک گذاشتن استراتژی های موثر خود در افزایش تعداد زنان در جایگاه مدیریتی تشکیل شد . 60 خانم از 25 فدراسیون ملی و بین المللی در این کارگاه سه روزه شرکت نمودند تا با استفاده از تخصص خود در ارتقاء فعاليت زنان در ورزش را ه های جدیدی را برای به خدمت گرفتن زنان بیشتری در عرصه مدیریت بیابند.

حضور بانوی ایرانی در کارگاه آموزشی زنان کمیته بین المللی المپیک+عکس

کمیته بین المللی المپیک و انجمن فدراسیون های بین المللی المپیک تابستانی معتقد هستند که مسئله کنونی فقط حضور زنان در ورزش نیست بلکه نکته مهم تر این است که زنان نقش مدیریتی و رهبری در ورزش داشته باشند و لازم است که تصمیم گیرندگان جنبش المپیک از زنان با پتانسیل بالای رهبری برای قرار گرفتن در پست های مدیریتی حمایت کنند، در حالی که گام های خوبی در زمینه افزایش تعداد ورزشکاران زن در بازی های المپیک برداشته شده است اما همچنان لازم است که زنان جایگاه مدیرتی بیشتری در فدراسیون ملی و بین المللی کسب نمایند.با توجه به همزمانی این گردهمایی با روز بین المللی زن(8 مارس) مراسمی به همین مناسبت با حضور توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک ، لیدا نسکرا رئیس کمیسیون زنان کمیته بین المللی المپیک و سایر مقامات کمیته بین المللی المپیک برگزار شد.

حضور بانوی ایرانی در کارگاه آموزشی زنان کمیته بین المللی المپیک+عکس

نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی نیز در این مراسم حضور داشتند و در خصوص فعالیت های انجام شده برای حضور زنان در کشتی و به ویژه حضور زنان ایرانی در این ورزش صحبت کردند.

فرناز پناهي زاده بعنوان يكي از مديران ورزشي فدراسيون كشتي و ورزش  ايران، در اين كارگاه حضوري جدي و موثر داشت. حجاب بانوی ايراني توام با فعاليت مديريتي وي در عرصه ورزش بويژه كشتي در ايران، بشدت مورد توجه شركت كنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار