امام جمعه شهرستان کوهرنگ تأکید کرد: باید بکوشیم تا سبک زندگی فاطمی را بر زندگی و بر جامعه اسلامی حاکم کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چلگرد، با تسلیت ایام فاطمیه، حفظ حرمت این ایام را ضروری دانست.

وی، با اشاره به نقش حضرت فاطمه زهرا (س) در تثبیت ولایت امیرالمؤمنین امام علی (ع) و حراست و صیانت از این جایگاه، افزود: دفاع از جایگاه ولایت تا پای جان، مهم ترین درس ایام فاطمیه است.

امام جمعه کوهرنگ، با بیان اینکه حضرت زهرا (س)، یک الگوی تمام عیار برای بشریت، در همه عرصه هاست، تأکید کرد: بکوشیم که سبک زندگی فاطمی را بر زندگی ها و بر جامعه اسلامی حاکم کنیم تا مشکلات برطرف شود.

طباطبایی، با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با اعضای مجلس خبرگان رهبری، و با تأکید بر این که مردم ولی نعمت انقلاب هستند، اضافه کرد: حضور و همراهی مردم در همه عرصه ها خصوصاً در انتخابات هفتم اسفند، بسیار میمون و قابل تقدیر است و هیچ گروه و جناحی حق ندارد که حضور باشکوه مردم در این انتخابات را به نام خود مصادره کند.

وی تأکید کرد: همه این حضورها به نام نظام و انقلاب اسلامی نوشته می شود و سرافرازی کشور را به همراه خواهد داشت.

کوهرنگ، از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری، با 35 هزار نفر جمعیت می باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ ش
برچسب ها: نماز جمعه ، کوهرنگ ، چلگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار