دیدار تیم‌های فوتبال استقلال اهواز و راه‌آهن تهران با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال اهواز خاتمه پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نیمه اول دیدار استقلال و راه‌آهن فاقد جذابیت بود و در این نیمه دروازه دوتیم خصوصاً راه‌آهن کمتر تهدید شد.

سیاوش بختیاری‌زاده پس از باخت تیمش در تبریز دست به پنج تغییر در ترکیب استقلال زد تا این تیم با یک ترکیب دگرگون شده روبروی تیم پانزدهم جدول قرار بگیرد.

راه‌آهن تهران هم پس از بازی سنگین هفته گذشته مقابل استقلال تهران آمده بود تا با شکست دادن استقلال اهواز به وضعیت خود در جدول سامان بدهد.

استقلال اهواز در نیمه اول روی حرکات پا به توپ میلاد پاک پرور و طالب ریکانی چند بار به محوطه جریمه راه‌آهن نزدیک شد ولی حملات این تیم زهر لازم را نداشت.

بازیکنان استقلال اهواز پس از کنترل فشار اولیه تیم راه‌آهن، بازی را به تعادل کشیدند و با طراحی حملاتی از جناحین سعی در دور زدن مدافعان کناری راه‌آهن و رسیدن به دروازه تیم میهمان داشتند.

نیمکت راه‌آهن پس از دریافت گل اقدام به دو تعویض هجومی در ترکیب این تیم کردند تا گل خورده را جبران کنند و در دقایق پایانی مسابقه هم بازیکنان راه‌آهن تلاش زیادی برای عبور از دیواره دفاعی استقلال انجام دادند ولی شاگردان سیاوش بختیاری‌زاده با مقاومت در برابر فشار تیم میهمان به سه امتیاز این دیدار رسیدند تا انتقام باخت 5 بر صفر دور رفت را از تیم راه‌آهن بگیرند و این تیم را در منطقه سقوط نگه دارند.

انتهای پیام/


برچسب ها: آبادان ، فوتبال ، تیم ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.