وضعیت هوای امروز استان سمنان را اینجا مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛  مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به استان گفت:  تا پایان هفته در سراسر استان دمای هوا بین ۵ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد.
غلامرضا حسنی غربا گفت‌: سامانه جدید بارشی امروز از غرب استان واردشده و تا پایان هفته در استان سبب بارش باران، برف و در برخی نقاط رگبار و رعدوبرق می‌شود.
وی بابیان اینکه این سامانه بارشی در ارتفاعات و نواحی شمالی استان س بارش برف می‌شود خاطرنشان کرد: از صبح امروز این سامانه در گرمسار، آرادان، ایوانکی، شهمیرزاد و مهدی‌شهر سبب بارش باران شده است.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان به میزان بارش باران در این نقاط نیز اشاره کرد و گفت: این سامانه در شهمیرزاد سبب بارش 1.8 میلی‌متری باران شده است و در گرمسار، ایوانکی، مهدی‌شهر و آرادان نیز بارش باران گزارش‌شده است.
حسنی غربا بابیان اینکه در حال حاضر پدیده ابرناکی در سراسر استان دیده می‌شود خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی در استان در طول هفته سبب وزش باد شدید و در برخی نقاط سبب تندباد می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها، اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها و خسارت‌های ناشی از وزش باد و یخ‌بندان و سرمازدگی در نواحی شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/



برچسب ها: هواشناسی ، سمنان ، ابری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.