تاچند هفته آینده مقاله برتر کنفرانس محاسبات تکاملی و هوش انتخاب و جایزه "پروفسور لوکس" پدر علم رباتیک ایران به محقق یا محققان مرتبط با آن اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نخستین کنفرانس محاسبات تکاملی و هوش جمعی دیشب به کار خود در بم پایان داد.

دکتر حسین نظام آبادی پور دبیر علمی کنفرانس گفت: از میان 140 مقاله فرستاده شده به دبیرخانه کنفرانس 60 مقاله برتر به کنفرانس راه یافت و در مدت سه روز ارائه و بررسی شد .

وی افزود: از میان مقالات ارائه شده ، 12 مقاله به عنوان برگزیده انتخاب شدند که حداکثر تا دو هفته آینده، هیات داوران از میان آنها مقاله برتر را معرفی و اولین جایزه "پروفسور لوکس" پدر علم رباتیک ایران به محقق یا محققان مرتبط با آن اهدا خواهد شد.
دبیر علمی کنفرانس محاسبات تکاملی و هوش جمعی افزود: در کنار ارائه مقالات ، سه کارگاه مجزای آموزشی در زمینه های داده کاوی ،چگونگی مقایسه الگوریتم های ابتکاری و ردیابی ویدئو ، در مجموع به مدت 16 ساعت برگزار شد.

همچنین در حاشیه کنفرانس ،استادان، پژوهشگران و محققان شرکت کننده از مجموعه اقتصادی و گردشگری ارگ جدید بم و شرکتهای خودرو سازی مستقر در آن دیدن کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار