معاون راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد

تدارک 40 اکیپ راهداری کهگیلویه و بویراحمد برای کمک‌رسانی به مسافران نوروزی

معاون راهداری راه شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از استقرار 40 اکیپ راهداری برای کمک‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،علی‌‌شیر محمدی اظهار کرد: رسالت راهداری ایجاد سفری ایمن و بی‌خطر برای هموطنان است، که برای ایام تعطیلات نوروز سال جدید 270 نیرو در قالب 40 اکیپ از 25 اسفند جاری تا 25 فروردین سال آینده کمک‌رسانی به مسافران نوروزی در جاده‌ها و محورهای استان را بر عهده دارند.
 
معاون راهداری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 21 راهدارخانه ثابت و 3 راهدارخانه سیار برای ایام نوروز در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه 150 دستگاه وسیله نقلیه سبک، سنگین و نیمه سنگین برای کمک رسانی بهتر به مسافران نوروزی اختصاص یافته است.
 
وی با اشاره به وجود پیچ‌های خطرناک در جاده‌ها و محورهای استان گفت: محورها و نقاط حادثه‌خیز در استان از جمله جاده دهدشت به سوق و سایر نقاط حادثه خیز و پرتردد استان به وسیله علائم هشدار دهنده مشخص شدند.
 
این مسئول اضافه کرد: اقداماتی از قبیل پاک‌سازی سطح جاده‌ها، ساماندهی علائم افقی و عمودی، تعمیر و نصب تابلوهای اطلاعاتی و کیلومتر شمار، جمع‌آوری تابلوهای معیوب، احیاء خط‌کشی راه‌ها، شست و شوی راه‌ها و تونل‌ها، ترمیم شبکه روشنایی، رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای و ... از جمله فعالیت‌های راهداری برای ایام نوروز 95 است.
 
محمدی از برپایی چادرهای نماز خبر داد و خاطرنشان کرد: به همت راهداری اداره کل راه و شهرسازی برای سهولت در انجام فرایض دینی مسافران نوروزی چادرهای نماز در مسیر جاده‌ها و محورهای استان برپا است.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.