رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری مراسم سوگواری به مناسبت شهادت فاطمه زهرا(س) در مساجد شهرستان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خسروی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با هیئت‌های مذهبی برای برگزاری هرچه باشکوه مراسم عزاداری ایام فاطمیه انجام شده است، تصریح کرد: در همین راستا اقلام فرهنگی و پرچم مورد نیاز هیئت‌های مذهبی در زمینه عزاداری بین آنها توزیع شده است.

وی در ادامه به سایر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: در همین راستا چند مسابقه تحت عنوان اعجاز حجاب و نیزخطبه های آن حضرت برگزار شد.

خسروی با بیان اینکه منبع برگزاری این آزمون نیز کتاب فریاد روشن فاطمی بود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این آزمون شناساندن بهتر ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و معرفی ایشان به جامعه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 750 هیئت مذهبی در شهرستان زنجان فعال است، اضافه کرد: با راه‌اندازی سامانه طوبی اطلاعات همه هیئت‌های مذهبی برای ساماندهی بهتر فعالیت‌های آنها گردآوری و در یک سامانه جامع ثبت خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان در ادامه افزود: دسته جات عزاداری نیز با محوریت هیئت فاطمیون فردا 9 بامداد از مقابل مسجد سید به سمت امام زاده سید ابراهیم عزاداری خواهند کرد.

خسروی همچنین اعلام کرد : تمامی مساجد محوری از جمله مسجد امام باقر (ع) و سایر مساجد شهرستان زنجان امروزبعد از نماز مغرب وعشاء مراسم سوگواری  حضرت زهرا (س)را برگزار خواهند کرد.

وی در آخر خاطر نشان کرد: با همکاری صدا وسیمای شهرستان زنجان گفتمانی تحت عنوان کرسی آزاد اندیشی در سیره ی آن بانوی بزرگوار اسلام با مشارکت جوانان پر ذوق و شوق برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ا

برچسب ها: سوگ ، بانوی ، آب وآیینه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.