فرمانده انتظامی لرستان از انهدام یک باند دو نفره سوداگر مرگ و کشف 9 کیلو و 850 گرم هروئین در شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از لرستان؛منطقه لرستان، سردار «محمد قنبری» در تشریح این خبر، افزود: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر جابجایی محموله مواد مخدر توسط باند سوداگر مرگ با یک‌دستگاه وانت نیسان از استان‌های هم‌جوار به بروجرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی بروجرد قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با تشکیل اکیپ ویژه در محور ورودی بروجرد از سمت اراک مسقر شده و با مشاهده وانت نیسان دستور توقیف آن را داده که راننده توجهی به ایست پلیس نکرده و متواری می‌شود.

قنبری تصریح کرد: مأموران در پی تعقیب و گریز این قاچاقچیان که قصد فرار را داشتند با هدف قرار دادن لاستیک خودرو، آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: با دستگیری دو قاچاقچی، در بازرسی از خودرو مذکور 9 کیلو و 850 گرم هروئین که به‌طور ماهرانه‌ای در یک کیف داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی با تشکر از سربازان گمنام امام(عج) در همکاری مخلصانه با پلیس لرستان در مبارزه با قاچاقچیان، یادآور شد: سوداگران مرگ همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: مواد ، مخدر ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.