فرمانده نیروی انتظامی فارس اعلام آمادگی پلیس استان را برای تأمین نظم و امنیت مسافران نوروزی اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی در خصوص تمهیدات پلیس برای ایام تعطیلات نوروز 94 گفت: پلیس استان با استقرار بیش از 150 ایستگاه نوروزی و اعمال محدودیت های ترافیكی در جاده های مواصلاتی و درون شهری، آمادگی لازم در خصوص تأمین نظم و امنیت مسافران نوروزی را دارد.  
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تهیه و توزیع 100 هزار نقشه برای میهمانان نوروزی، تهیه 700 هزار بروشور هشدارهای پلیسی، پخش تیزرهای آموزشی و هشداری پلیسی از تلویزیون شهری با همكاری شهرداری، اطلاع رسانی از صدا و سیما توسط پلیس های تخصصی و اجرای تئاتر درمانی در مكان های پر تردد را از دیگر برنامه های پلیس در ایام نوروز عنوان كرد.  
وی همچنین بیان كرد: نیروی انتظامی مخالف شادی مردم نیست ولی در عین حال با مخلان نظم و امنیت و کسانی که اقدام به هنجار شکنی و حرکات پرخطر کنند، به شدت طبق قانون برخورد می كند.  
سردار احمد علی گودرزی ادامه داد: رویکرد پلیس نسبت به مراسم چهارشنبه آخرسال رویکردی اجتماعی و محله محور است.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس خاطر نشان كرد: با توجه به اینكه بخش مهمی از قربانیان چهارشنبه آخرسال از میان كودكان و نوجوانان هستند،خانواده ها مراقب فرزندان خود در این ایام باشند تا مبادا به رفتارهای پرخطر روی بیاورند.  
گودرزی با اشاره به كشفیات مواد محترقه توسط پلیس استان فارس افزود: 500 هزار و 937 عدد انواع مواد محترقه كشف و در این راستا 72 نفر دستگیر شده اند.  
گودرزی با اشاره به امنیت مطلوب استان فارس، گفت: وقوع سرقت در استان نسبت به پارسال 18 درصد كاهش داشته است.  
وی همچنین از دستگیری سارق مسلح و متواری در شهرستان فیروزآباد خبر داد و گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرد كه چند فقره سرقت مسلحانه و یك فقره قتل در سوابق خود داشت، شناسایی و دستگیر شد.  
انتهای پیام/ن
برچسب ها: آمادگی ، پلیس ، فارس ، مسافران ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار