قیمت میوه تعاونی ویژه شب عید و ایام نوروز در استان چهارمحال و بختیاری، از قرار هر کیلوگرم پرتقال، 25 هزار ریال و هر کیلوگرم سیب درختی 23 هزار ریال است.

قیمت میوه ایام نوروز در چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بر اساس مصوبه نشست کمیته راهبردی و تنظیم بازار میوه پایان سال چهارمحال و بختیاری، قیمت میوه تعاونی ویژه شب عید و ایام نوروز در این استان، از قرار هر کیلوگرم پرتقال، 25 هزار ریال و هر کیلوگرم سیب درختی 23 هزار ریال است.

مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع میوه ایام نوروز از 25 اسفندماه جاری در 82 غرفه در سطح استان آغاز شده و غرفه داران به جز میوه تعاونی، نباید میوه دیگری را عرضه کنند.

عباس سیاح افزود: میوه شب عید در چهارمحال و بختیاری، از طریق شرکت های تعاونی روستایی، شرکت های تعاونی کارمندی و کارگری، و اصناف منتخب در تمامی شهرستان های استان توزیع می شود.

وی، همچنین از استقرار روزانه یک ناظر در هر غرفه توزیع میوه استان خبر داد و گفت: این میوه ها سورت شده و بدون ضایعات هستند که تا پایان ایام نوروز حداکثر 10 درصد ضایعات برای آن پیش بینی شده است.

به گفته سیاح؛ 200 تا 800 ریال کرایه حمل و نقل هم برای میوه ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ ر
برچسب ها: شهرکرد ، میوه ، سیب ، پرتقال ، شب عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار