شهرکرد؛ هفته پایانی سال:

هفته پاکسازی عمومی و آراستگی شهر

شهردار شهرکرد، از نامگذاری هفته پایانی سال به عنوان «هفته پاکسازی عمومی و آراستگی شهر» خبر داد.

هفته پاکسازی عمومی و آراستگی شهر
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نورالله غلامیان گفت: مشارکت مردم در عرصه پاکیزگی و نظافت معابر سطح شهر و همچنین تعامل و همکاری بیشتر با نیروهای خدمات شهری، برای داشتن شهری پاک و زیبا، از جمله اهداف این طرح در آستانه عید نوروز و آغاز سال جدید است.

وی، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با شهرداری، از شهروندان خواست تا بار دیگر در راستای داشتن شهری زیبا و پاکیزه به منظور استقبال از بهار و میهمانان نوروزی، یاریگر شهرداری در نظافت و پاک‌سازی معابر باشند.

غلامیان، در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تنظیف و شستشوی معابر شهرکرد گفت: عملیات نظافت خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر در قالب طرح استقبال از بهار، از اوایل اسفند ماه جاری آغاز و تا پایان سال ادامه دارد.

شهردار شهرکرد، همچنین اصلاح و نوسازی مبلمان و تأسیسات شهری، شست و شوی معابر و المان ها، رنگ آمیزی جداول، گل کاری و درختکاری در میادین، بوستان ها و پارک ها، و برپایی سفره نمادین هفت سین در ورودی های شهر را از مهم ترین برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی شهرکرد برشمرد.

وی گفت: بازسازی و نصب المان های نوروزی در سطح شهر، طراحی و نصب چند مکعب نور پردازی، اجرای هفت سین سیار دوچرخه در سطح شهر، رنگ آمیزی و اجرای نقاشی های دیواری، راه اندازی اکیپ های راهنمایی گردشگران و مسافران، تجهیز و آماده سازی پارک ها برای اسکان موقت میهمانان نوروزی، و تهیه و توزیع نقشه راهنمای شهر از دیگر برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری شهرکرد است.

غلامیان، ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر، ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر، پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی، ساماندهی تابلوها و علائم راهنما، سرویس دهی مناسب ناوگان حمل و نقل درون شهری، جمع آوری نخاله های ساختمانی، و راه اندازی بازارچه های موقت نوروزی را از دیگر برنامه های شهرداری شهرکرد در استقبال از نوروز امسال عنوان کرد.

وی، با اشاره به فعالیت این ستاد تا ۱۵ فروردین سال آینده و در راستای پاکسازی و نظافت شهری، و راهنمایی مسافران نوروزی، یادآور شد: صدور مجوزهای حفاری و خاکبرداری در شهرکرد نیز تا نیمه فروردین متوقف شده است.
 
انتهای پیام/ ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار