53 درصد جرائم رایانه‌ای مربوط به سرقت بانکی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 53 درصد کل جرائم فضای رایانه‌ای مربوط به سرقت از حساب‌های بانکی است که خوشبختانه 99 درصد از 53 درصد این جرائم کشف و برخورد قضایی شد.

سردار محمدرضا اسحاقی افزود: مشارکت بیش از 60 درصد مردم سراسر کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سبب بالا بردن اعتبار و جایگاه نظام جمهوری اسلامی در محافل بین‌المللی شد.

وی با بیان اینکه هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک‌تر می‌شویم حجم تراکم بازار شب عید و همچنین ترافیک سنگین جاده‌ها به‌دلیل حضور میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان‌نور بیشتر می‌شود، گفت: طبق تحقیقات بخش انتظامی پیش‌بینی می‌شود در نوروز امسال خوزستان پذیرای 6 میلیون مهمان نوروزی و زائران راهیان‌نور باشد.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: به‌منظور تامین امنیت تمام جاده‌های استان و کنترل ترافیک جاده‌ها، یک‌هزار نفر از همکاران نیروی انتظامی به‌صورت محسوس و نامحسوس همچنین 200 گشت انتظامی تدارک دیده شده است.

سردار اسحاقی با بیان اینکه از سال 83 تا 82 تا‌کنون بیش از 10 هزار نفر کاهش تلفات و کشته‌ها در جاده‌ها داشتیم گفت: در این سال‌ها تقریبا چیزی حدود 6 میلیون و نیم خودرو داشتیم در حالی که اکنون این آمار به بیش از 17 میلیون خودرو در کشور رسیده است.

وی با ارائه آماری از 11 ماه و 22 روز سال‌جاری افزود: در این مدت 31 طرح در حوزه تشدید مبارزه با سرقت علاوه بر اقدامات جاری انجام شد که این 31 طرح در طول 12 ماه سال‌جاری اجرایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.