مدیر عامل سازمان آتشنشانی مشهد از ارائه خدمت این سازمان در بیش از 11هزار مورد عملیات در سال جاری خبر داد و گفت: میانگین رسیدن به حادثه در شهر مشهد3دقیقه و 55 ثانیه می باشد که این رقم در دنیا بین 3 تا 5 دقیقه است .

کارنامه روشن سازمان آتش نشانی مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی،حسن جعفری امروزدر نشست خبری با خبرنگاران افزود: 45ایستگاه در سطح شهر به مناسبت چهارشنبه سوری در حالت آماده باش قراردارندو 45 دستگاه خودرو آتشنشانی دربرخی مناطق مستقرمی شوند.

وی افزود:به واسطه تلاش های سازمان آتش نشانی مشهد و آموزش های صورت گرفته از سوی سایر ارگان ها آمار حریق و حادثه روند رشد همیشگی را نداشته و در سال 94 نسبت به سال 93 حدود 2.5 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به افزایش امکانات عملکردی سازمان آتشنشانی و حمایت های سایرسازمان ها گفت:در حوزه عملیاتی رشد 12 برابری در شاخص عملکرد داشتیم.

مدیر عامل سازمان آتشنشانی مشهد با بیان اینکه از 5 ایستگاه در حال ساخت 3ایستگاه در سال آینده به بهره برداری می رسد از قرار ساخت 16 ایستگاه دیگر در حوزه سرمایه گذاری مشهد خبر داد و افزود:امید است ایستگاههای آتش نشانی در مشهد از 50 ایستگاه به 70 ایستگاه برسد.

وی با بیان اینکه اکنون همه ایستگاهها عملیات امداد و نجات را انجام می دهند، میانگین آخرین زمان رسیدن تیم امداد و نجات را به محل حادثه 4دقیقه و 55 ثانیه اعلام کرد.

حسن جعفری با اشاره به جذب 400 نفر پرسنل جدید الورود گفت:این افراد پس از طی آزمون های عملی در سال جدید به کار گرفته می شوند.

وی افزود:با توجه به ارتقای امکانات و نیروی انسانی امسال موردی نبوده است که متوجه بحران شهری شود و حوادث در کمترین زمان ممکن رفع شدند.

وی گفت:تا پایان سال 94 آمار آموزش های شهروندی این سازمان به حدود 100هزار نفر ساعت می رسد که شامل آموزش های غالبا رایگان به مدارس،اصناف ،مهدکودک ها و...می باشد. مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد اولویت های کاری این سازمان را درروزهای پایان سال بازدید از امکان اقامتی از جمله هتل ها و مهمانپذیر ها،اماکن تفریحی و گردشی عنوان کرد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.