خشایار الوند برای ساخت و نگارش متن «پایتخت 5» اعلام آمادگی کرد.

خشایار الوند نویسنده مجموعه‌های تلویزیونی «پایتخت» در خصوص نگارش و ساخت «پایتخت 5» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر هیچ اقدامی برای نگارش متن و داستان «پایتخت 5» صورت نگرفته است.

وی افزود: در واقع تا کنون هیچ سفارشی مبنی بر نگارش متن این مجموعه دریافت نکرده‌ایم. اما باید بگویم که ما همیشه آمادگی لازم برای ساخت «پایتخت 5» را داریم.

وی تصریح کرد: ساخت این مجموعه تلویزیونی منوط به عملی شدن 2 شرط است، یکی مهیا بودن فضای مناسب برای همکاری و دیگری وجود یک قصه درست و مناسب که بتوان آن را پرورش داد و روی آن کار کرد.

الوند اظهار داشت: با این شرایط اولین مقطعی که می‌توان راجع به ساخت پایتخت مدنظر قرار داد نوروز سال آینده است. چرا که همیشه ساخت مجموعه «پایتخت» را در زمستان آغاز کرده‌ایم و به عید رسانده‌ایم. بنابراین اولین زمان به شرط تولید این کار برای پخش نوروز سال آینده است.

وی در پایان بیان کرد: در حال حاضر کاری که پیش روی ما است  «سنگ پا» نام دارد که تا کنون 7 قسمت آن به نگارش درآمده است. اما مابقی مراحل آن به بعد از تعطیلات نوروز و نیمه دوم فروردین 95 موکول می‌شود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.