بازرسی تیم‌های بهداشتی پس از ایام نوروز به حالت عادی برمی‌گردد اما در شیفت بعدازظهر تا ساعت 8 شب طرح تشدید بازدید‌ها اجرا می‌شود.

جنیدی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هماهنگی‌‌های لازم برای بازرسی‌ها در ایام نوروز توسط کارگروه امنیت و سلامت غذا میان دانشگاه‌ها و دستگاه‌های حوزه تهران انجام شده و طرح تشدید بازرسی‌ها تا پایان ایام نوروز اجرا می‌شود.

وی از ادامه طرح تشدید پس از ایام نوروز خبر داد و بیان کرد: بعد از ایام نوروز نیز بازدیدهای معمول را داریم اما قصد داریم شیفت بعد از ظهر تا ساعت 8 شب طرح تشدیدی بازرسی‌ها را اجرا کنیم به این معنی که در ساعات اداری به طور معمول بازدیدها صورت می‌گیرد اما پس‌ از ساعات اداری بازدیدها همانند ایام نوروز تشدید می‌شوند.

جنیدی اظهار داشت: بنابراین توصیه داریم افرادی که با امکنه‌ها عمومی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مراکز بهداشتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در ارتباط هستند با مشاهده هرگونه تخلفی ما را در جریان بگذارند و مطلع باشند که این دانشگاه به طور جدی شکایات مردم را پیگیری می‌کند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران به طور جدی به مسائل توجه دارد و اگر شاهد تخلفی باشد بدون مسامحه‌ای از طریق مجامع قضایی و اداره کل تعزیرات استان استان پیگیری می‌کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.