همدان؛

توزیع اسکناس نو در همدان

ناظر پولی بانک مرکزی در استان از توزیع اسکناس های نو در روز چهار شنبه 26 اسفند ماه از ساعت 15 تا 17 در برخی از شعب بانک های همدان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس سلامی گفت: تمهیدات لازم برای توزیع اسکناس های پنجاه هزار ریالی ، صد هزار ریالی و ایران چک های 500هزار ریالی نو از طریق دستگاههای خود پرداز نیز فراهم شده ودر روز های آینده انجام میشود.


وی با اشاره به این مطلب که مردم همدان نگران اسکناس نو نباشند افزود: اسکناس نو به میزان کافی در خود پردازهای بانک های مختلف در نظر گرفته شده و در روز های آینده مردم میتوانند اسکناس های نو را از خود پرداز ها دریافت کنند.

سلامی یاد آور شد شهروندان همدانی می توانند برای دریافت اسکناس نو به بانک ملی شعبه مهدیه واقع درخیابان مهدیه ، بانک صادرات شعبه مرکزی واقع در خیابان شریعتی ، بانک تجارت شعبه مرکزی واقع در ابتدای بلوار خواجه رشید ، بانک کشاورزی شعبه شهید نفیسی واقع در میدان بوعلی سینا وبانک رفاه شعبه شهدا واقع در خیابان شهدا مراجعه کنند.

ناظر پولی بانک مرکزی در استان همدان تصریح کرد شعب بانک ملی در شهرها و شهرستانها ی استان هم در روز چهار شنبه اسکناس نو توزیع خواهند کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.