شهرکرد؛

كشف بيش از يك تن مواد مخدر/ كسب 6 رتبه برتر در ناجا

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری، از كشف يك تن و 100 كيلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاري و كسب شش رتبه برتر ناجا خبر داد.

كشف بيش از يك تن مواد مخدر در سال جاری/ كسب 6 رتبه برتر در ناجابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار نورعلي ياری، در نشست خبري با رسانه ها گفت: پليس استان براي کنترل و برخورد با مخلان نظم و امنيت در چهارشنبه آخر سال و تعطيلات نوروز 95 در آماده‌باش کامل است و با هرگونه ناهنجاري هاي اجتماعي برخورد قاطع خواهد كرد.

وی، با اشاره به افزايش دو درصدي كشفيات مواد مخدر در سال جاري نسبت به سال گذشته افزود: با تلاش شبانه روزي مأموران فرماندهي انتظامي استان، از ابتداي سال جاري تاكنون، يك تن و 100 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف و سه هزار و 981 نفر قاچاقچي نیز دستگير و به مرجع قضايي معرفي شدند.

یاری، همچنین از كسب شش رتبه برتر ناجا در حوزه هاي مختلف تخصصي از سوی فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری خبر داد و اضافه کرد: با جديت و تلاش مضاعف همكاران، پليس آگاهي، تشخيص هويت، پليس امنيت عمومي، فوريت هاي پليسي 110، مهندسي، و پليس راه، موفق به كسب رتبه هاي برتر در سطح ناجا شدند.

وی، با اشاره به برنامه ریزی فرماندهي انتظامي استان براي سركشي از خانواده هاي معظم شهداء و ايثارگران هم گفت: اين فرماندهي در سال جاري 490 مورد سركشي از خانواده هاي شهداء و جانبازان را در پرونده افتخارات خود ثبت كرده است.

یاری در ادامه، از كاهش 5 درصدي سرقت در سال جاري در استان خبر داد و افزود: در اين مدت با تلاش كاركنان، افزايش 87 درصدي كشفيات سرقت را داشتيم.

وی خاطر نشان كرد: در طول سال جاري و با همت همكاران در حوزه مشاوره و مددكاري كلانتري ها، 80 درصد از پرونده هاي ارجاع شده، منجر به صلح و سازش شد.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری اضافه كرد: امسال، 5 هزار برگ احكام قضايي ارجاع شده به مرحله اجرا در آمد و 43 هزار و 800 برگ قضايي ابلاغ شد.

یاری، همچنین پليس افتخاري را بازوي توانمند ناجا دانست و گفت: بر اساس برنامه هاي ابلاغي از ناجا و استقبال اقشار مختلف جامعه، اين فرماندهي موفق به جذب بيش از يك هزار نيروي پليس افتخاری در سال جاري شده است.

وی، در ادامه با بيان اينکه انتخابات 7 اسفند در استان، با امنيت كامل برگزار شد، افزود: پلیس براي برگزاري دور دوم انتخابات در استان هم از آمادگي كامل برخوردار است.

یاری، از كشف 80 هزاز انواع مواد محترقه در چندين عمليات پليس هم خبر داد و گفت: با مخلان نظم و امنيت در چهارشنبه آخر سال به شدت برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در چهارشنبه آخر سال گذشته در استان، هيچ گونه حادثه‌اي رخ نداد و براي امسال هم پيش‌بيني لازم از سوي پليس انجام‌شده که اميدواريم با همکاري مردم، همانند سال قبل، چهارشنبه آخر سال را بدون هيچ حادثه‌اي پشت سر بگذاريم.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: با توجه به در پيش بودن نوروز 95 و شروع سفرهاي نوروزي و همچنين کوهستاني بودن جاده‌هاي استان، رانندگان و گردشگران با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي، نوروزي بانشاط را براي خود و خانواده هایشان رقم بزنند.

انتهای پیام/ ک
برچسب ها: شهرکرد ، پلیس ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.