سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان معتقد است پنج خطایی شدن سنترهای این تیم در کوارتر چهارم کار شاگردانش را دشوار کرد.

حماد سامری پس از پیروزی پالایش نفت آبادان برابر شیمیدر تهران به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خدارا شکر در روزی که بازی ما به ویژه در 10 دقیقه چهارم مقابل تیم پرمهره شیمیدر گره خورده بود، با غیرت و پشتکار مثال زدنی بچه‌ها، در زمین خود و مقابل تماشاگران‌مان سربلند شدیم. می‌دانستم کار سختی داریم و پیش از این هم گفته بودم، شیمیدر تیم قدرتمندی است. البته در کوارتر چهارم با پنج‌خطایی شدن و خروج دو سنتر اصلی نفت، کارما سخت‌تر هم شد. 

سامری اضافه کرد: نمی‌دانم چرا همیشه مقابل شیمیدر آمار پرتاب‌های پیرامونی‌ ما افت می‌کند. امروز هم در این زمینه عملکرد خوبی نداشتیم. پالایش نفت در کل جریان بازی 7 پرتاب سه امتیازی موفق داشت که چهار پرتاب آن در اوورتایم به ثمر نشست. اینکه تیم ما از 21 اقدام به پرتاب سه امتیازی تنها سه بار موفق عمل می‌کند، آمار بسیار ضعیفی است. 

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان درباره بازی درخشان محمد جمشیدی، بازیکن پست سه این تیم که به تنهایی 42 امتیاز برای تیمش مقابل شیمیدر کسب کرد، توضیح داد: کار محمد امروز بسیار ارزشمند بود و زمانی بزرگی کار او مشخص می‌شود که بدانیم جمشیدی امروز با وجود سرماخوردگی بازی کرد و یکی از بهترین نمایش‌های خود را در سوپرلیگ امسال داشت. می‌دانستم تمرکز شیمیدر روی جمشیدی است و کادر فنی این تیم سعی می‌کند محمد را از جریان بازی خارج کند اما این بازیکن ارزشمند، مانند دیگر بازیکنان نفت با تعصب ارزشمندی که داشت، زمینه‌ساز پیروزی نفت در آبادان شد. 

وی در پاسخ به این پرسش که با صعود پتروشیمی بندرامام به فینال آیا خود را آماده برگزاری فینالی تمام خوزستانی می‌کنید؟ تاکید کرد: همانطور که انتظار می‌رفت تیم پرستاره پترو با بازیکنان سرشناس و کادر فنی خوب و مجربی که دارد، یک پای فینال شد اما تازه نتیجه مجموع دیدارهای ما و شیمیدر به تساوی 2 بر 2 رسیده و تازه کارمان شروع شده است. این آرزوی همه بسکتبال‌دوستان خوزستانی است که دو تیم از این استان فینال سوپرلیگ را برگزار کنند و ما هم برای این هدف با همه وجود می‌جنگیم اما  کار خیلی سختی داریم. برای صعود به فینال حتماً باید شیمیدر را در تهران شکست دهیم. کاری که برای هر تیمی دشوار است. 

سامری در پاسخ به این پرسش که چرا در کوارتر چهارم تماشاگران نفت به داوری بازی اعتراض داشتند؟ گفت: تماشاگران نفت به چیزی معترض نبودند. آن‌ها فقط در جریان بازی پالایش نفت را تشویق می‌کردند و من متوجه اعتراضی از تماشاگران‌مان به قضاوت بازی نشدم. 

جوانترین سرمربی سوپرلیگ بسکتبال درباره بازی عبدالله اندویی، فوروارد سنگالی نفت آبادان در بازی امروز اظهار کرد: از بازی اندویی رضایت کامل دارم. این بازیکن سنگالی آنچه را از وی خواسته بودیم به خوبی انجام داد. از ابتدایی که او را به ترکیب نفت اضافه کردیم، روی کارهای دفاعی‌اش نظر داشتیم که امروز هم در چند صحنه بلاک‌شات‌های خوبی داشت. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار