برخورد نیروی انتظامی با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نیرو برای برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در مراسم چهارشنبه آخر سال و ایام تعطیلات نوروز 95 در استان آمادگی کامل دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سردار غلامعباس غلامزاده افزود: تمهیدات لازم نیز در این زمینه از سوی نیروی انتظامی استان اندیشیده شده است.
وی بیان کرد: هر خودرویی که در مراسم چهارشنبه آخر سال در کهگیلویه و بویراحمد اقدام به آلودگی صوتی و ایجاد مزاحمت برای مردم کند پس از هماهنگی های لازم با مقام های قضایی استان توقیف می شود.
غلامزاده اظهار کرد: خودروهای توقیف شده نیز تا پایان تعطیلات نوروز 95 آزاد نمی شوند.
وی با اشاره به اینکه شعار نوروز 95 پلیس و مردم، نظم و قانون مداری و نشاط بهاری است، عنوان کرد: با توجه به ازدحام جمعیت در بازار و سطح شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به منظور خرید نوروزی همت و تلاش نیروی انتظامی این استان روان سازی ترافیک و ایجاد نظم و امنیت برای مردم استان است.
غلامزاده ابراز داشت: طرح نوروزی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در دو قالب شامل حوزه پلیس راه از 25 اسفند امسال تا 15 فروردین 95 و حوزه انتظامی و امنیتی از 27 اسفند 94 تا 14 فروردین 95 در راستای ساماندهی و روان سازی ترافیک در این استان اجرا می شود.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اهداف اصلی اجرای طرح نوروزی از سوی نیروی انتظامی این استان پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت مردم و گردشگران استان در جاده های ارتباطی، مکان های اسکان و تفرجگاه هاست.
غلامزاده گفت: 30 ایستگاه انتظامی در ایام تعطیلات نوروز 95 برای تامین امنیت مردم و مسافران کهگیلویه و بویراحمد در نقاط مختلف این استان پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: گشت های پیاده، موتوری و خودرویی نیز برای تامین امنیت مردم و گردشگران کهگیلویه و بویراحمد از سوی نیروی انتظامی این استان فعال می شوند.
غلامزاده با بیان اینکه تاکنون در مراسم های چهارشنبه آخر سال اتفاق حاد و ناگواری در کهگیلویه و بویراحمد رخ نداده، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود 12 هزار عدد مواد محترقه و آتش زا در استان کشف و 14 نفر نیز در این زمینه دستگیر شده اند.
وی خواستار تعامل، همکاری و مشارکت هر چه بیشتر مردم، مسئولان اجرایی و رسانه های کهگیلویه و بویراحمد با نیروی انتظامی این استان در زمینه اجرای طرح نوروزی شد.
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.