فرماندار حاجی آباد گفت: دروازه شمالی خلیج فارس با فراهم کردن همه امکانات برای پذیرایی از ۷۰۰ هزار میهمان نوروزی آمادگی کامل دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، اصغر جهانگیری با اشاره به شعار نوروز «نوروز شاد با سفری امن» گفت: باید با محور قرار دادن این شعار، حداکثر شادی، نشاط و امنیت خاطر را برای میهمانان نوروزی فراهم سازیم.

وی با تاکید بر اهمیت نقش ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در معرفی شهرستان و میهمان نوازی و معرفی فرهنگ غنی مردم حاجی اباد به اقصی نقاط کشور افزود: دستگاه های خدماتی مثل هلال احمر، شبکه بهداشت، پایگاههای امداد و اورژانس جاده ای و پایگاه های خدماتی و بیمارستان ها شیفت بندی و آماده ارائه خدمات هستند.

فرماندار حاجی آباد افزود: اکیپ های صنعت و معدن و صنوف بازرگانی و خدماتی و خباز ها نیز به شکل شیفت بندی آماده ارائه خدمات هستند و نانوایی سیار برای رفاه حال بیشتر مسافران در امامزاده مستقر می شود.

جهانگیری تجهیز و تدارک ۲۰۰ کلاس از آموزشگاه های واقع در مسیر بزرگ راه بندرعباس به سیرجان و در نظر گرفتن پارک دولت شهر حاجی آباد برای اسکان و استقرار چادرهای مهمانان نوروزی همراه با برقراری امنیت از مهمترین اقدامات ستاد تسهیلات میهمانان نوروزی برشمرد.

وی با تأکید بر اهمیت مدیریت بحران، از دستگاه های مرتبط شهرستان خواست با برنامه ریزی و آمادگی لازم مانع از بروز هرگونه بحران یا حادثه احتمالی در ایام نوروز شوند.

حاجی آباد به عنوان دروازه شمالی استان با توجه به جاذبه های گردشگری خوب و موقیعت جغرافیایی خاص در تمام ایام سال به خصوص در ایام نوروز و تابستان مورد توجه بسیاری از گردشگران است.

مهمانان و گردشگران هرسال از جاذبه های گردشگری شامل آبشار تزرج، چشمه سبزچوشان، آبگرم معدنوئیه، تیدر و بخوان و کشتزارهای فصلی و خارج از فصل و دیگر مناطق دیدینی با اقلیم منحصر این شهرستان دیدن می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.