پنج هزار تن میوه طرح تنظیم بازار شامل پرتقال و سیب با نرخ مصوب در سطح این استان عرضه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: این میوه هاشامل سه هزار و 500 تن پرتقال و هزار و 500 تن سیب با نرخ مصوب است.

مجتبی مزروعی افزود: همچنین تمامی کالاهای طرح تنظیم بازار اعم از برنج، میوه، گوشت و مرغ با نرخ 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.
وی ادامه داد: در این چارچوب توزیع گوشت قرمز و مرغ از یک هفته پیش آغاز شده و در خصوص میوه طرح تنظیم بازار در مشهد نیز 100 مرکز اعم از تعاونی و فروشگاههای عرضه میوه و تره بار شهرداری بطور مستقیم اقدام به عرضه می کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: همچنین به منظور بازرسی از روند فعالیت این واحدها 30 گروه مشترک با سازمان صنعت ، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی وارد عمل شده و در صورت مشاهده تخلف فوری رسیدگی و برخورد می کنند.
وی افزود: مردم نیز در صورتی که میوه و کالاهای طرح تنظیم بازار بی کیفیت را مشاهده کنند می توانند با شماره 124 و یا سامانه پیامکی 3000765555 موضوع را گزارش دهند.
رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی نیز گفت: ستاد استانی تنظیم بازار بر اساس قیمتهای موجود در بازار، قیمت دو قلم میوه سیب و پرتقال در قالب طرح تنظیم بازاررا اعلام کرد.
رضا نامنی افزود: بر این اساس هر کیلوگرم پرتقال به قیمت 19 هزار ریال و هر کیلوگرم سیب به نرخ 18 هزار ریال به مصرف کنندگان عرضه می شود.
رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر عرضه این اقلام در تمامی بازارهای زیرمجموعه سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری مشهد، 11 جایگاه عرضه سیار نیز امسال در سطح شهر فعال خواهد بود که برنامه ریزی پراکندگی این واحدها از سوی شهرداری مشهد انجام می شود.
وی گفت: تاکنون 30 واحد صنفی در مشهد اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه توزیع میوه های طرح تنظیم بازار داشته اند که در صورت اعلام آمادگی سایر واحدها نیز امکان همکاری وجود دارد.
نامنی افزود: عرضه میوه های طرح تنظیم بازار شب عید تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام//

برچسب ها: میوه ، تنظیم بازار ، نرخ ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.