رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: امروز شاهد آنیم که کشورهای حامی گروه تروریستی، در آتشی که خود ایجاد کرده‌اند گرفتار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا عزیزی، رئیس کمسیون اجتماعی مجلس در نطق میان دستور امروز صحن علنی مجلس ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و سلام و درود خدمت مقام معظم رهبری و امام راحل گفت: از مردم به جهت خلق حماسه پرشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که برگ زرینی را در تقویم کشور ثبت کردند، تشکر می‌کنم.

رئیس کمیسیون اجتماعی با تأکید بر اینکه این حماسه بیانگر قدرت مردم و پاسخی به شبهه افکنان بود اظهار داشت: پیروز اصلی انتخابات مردم و نظام بودند و این حضور سرآغاز شروعی دوباره در جهت استمرار توسعه کشور خواهد بود.

نماینده شیروان با تبریک پیشاپیش آغاز بهار و سپاسگزاری از مردم شیروان که باری دیگر وی را به خانه ملت فرستادند، تصریح کرد: امیدوارم در مجلس دهم شاهد کارآمدی و تعهد بیشتر نمایندگان باشیم که ضمن عمل به وظایف ذاتی‌شان و کمک به دولت تدبیر و امید، در راستای رونق اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم اقدام نمایند.

وی با تأکید بر اینکه باید از فضای پساتحریم به نحو بهینه استفاده کرد اظهار داشت: جا دارد که در اینجا از دلاور مردان دپیلماسی کشور که تحت زعامت رهبر معظم انقلاب موفقیت در برجام را به ارمغان آوردند تشکر کنم.

عزیزی گفت: امروز شاهد آنیم که کشورهای حامی گروه تروریستی داعش در آتشی که خود ایجاد کرده‌اند گرفتار شده‌اند و از طرفی شاهد نابودی این گروه تکفیری هستیم که آن را مدیون جریان‌های مقاومت اسلامی می‌دانیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی با تشکر از اقدامات شورای نگهبان، وزارت کشور و نیروهای امنیتی در برگزاری انتخاباتی باشکوه خاطر نشان کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات پاسخی بود به کسانی که به قدرت دموکراسی در ایران شک داشتند گرچه مردم ما می‌توانند همیشه تعیین کننده باشند و از حالا دنبال رفتار عقلانی نمایندگانشان هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار