مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به فردا شدت وزش باد در همدان به ۷5 کیلومتر بر ساعت می‌رسد، گفت: دمای هوای همدان تا پایان هفته ۸ درجه سانتی‌گراد کاهش می‎یابد و احتمال سرمازدگی سردرختی‌ها و محصولات کشاورزی وجود دارد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛نادر پیرتاج‌ از ورود سامانه بارشی جدیدی به آسمان استان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر آسمان استان همدان نیمه ابری است و به تدریج از بعدازظهر افزایش ابر همراه با بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق پیش‎بینی می‌شود.

وی افزود: در این وضعیت هوا وزش شدید باد و گاهی بارش بارش تگرگ نیز پیش‎بینی شده است و این وضعیت تا اواخر فردا سه‌شنبه 25 اسفند ماه نیز ادامه دارد.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه براساس پیش‎بینی نقشه‌های هواشناسی روز پنج‌شنبه نیز احتمال بارش باران در برخی نقاط استان می‌رود، بیان کرد: در طول روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه شاهد وزش شدید باد در برخی نقاط استان خواهیم بود.

پیرتاج‌همدانی افزود: دمای هوای استان همدان در طول 72 ساعت اخیر تا حدودی کاهش می‎یابد اما از روز پنجشنبه به بعد به طور محسوسی دمای هوا بین 4 تا 8 درجه سانتی‌گراد کاهش می‎یابد.

وی عنوان کرد: براین اساس اواخر هفته احتمال سرمازدگی برخی از سردرختی‌‍‌ها و محصولات کشاورزی در استان همدان پیش‎بینی می‌شود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اظهار داشت: دمای هوای همدان دیشب ی6 درجه بالای صفر بود و امشب نیز تغییر دمای محسوسی را شاهد نخواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.